torsdag 17 mars 2011

ojojoj

Igår skulle vi bada elefanterna men jag blev sjuk så sjuk. Hög feber och dvala hela dan. Sissela också trött och sympatisov hela förmiddagen. Framåt kvällen kunde jag stappelvingla till närmaste restaurang för att hålla Sissela sällskap. Då hade hennes förkylning redan brutit ut. Men inte febern, den kom denna morgon. Så nu ligger hon på rummet och snusar.
Som följd av allt obekvämt sängliggande igår (inga pocketfjädrar här inte!) har jag så ont i ryggen svanken idag, ajajaj!
Och en sak till som jag glömde nämna när det gäller förrgårsäventyret: Min fantastiska hjältinna Sissela är en fantastisk hjältinna! JAg är henne evigt tacksam för hon bar all vår packning utan minsta knot. 3 liter vatten, kameror, mobiler(!!) och annat som ryms i två äventyrardamers handväska


2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars er!! Hoppas ni nu är på bättringsvägen

Anonym sa...

Hoppas att Ni kommer att tillfriskna snart. Kul att se bilder med Vijeesh. Hälsar Mila